Cégismertető
TELJES KÖRŰ IRODATECHNIKAI MEGOLDÁSOK - PARTNEREINK SZOLGÁLATÁBAN
CÉLUNK, HOGY A LEHETŐ LEGMAGASABB MINŐSÉGŰ TERMÉKEKKEL ÉS SZOLGÁLTATÁSOKKAL, AZ ÁLTALUNK NYÚJTOTT TELJESKÖRŰ IRODATECHNIKAI MEGOLDÁSOKKAL, MINDENKOR AZ ÖNÖK SEGÍTSÉGÉRE LEGYÜNK TELJES KÖRŰ IRODAATOMATIZÁLÁSI ÉS -ÜZEMELTETÉSI IGÉNYEIK TERÉN.
MEGFOGALMAZOTT TÖREKVÉSEINKET ÍGY ÖSSZEGEZHETJÜK:
- Teljes és mindenre kiterjedő figyelem a felhasználó irányába, a szaktanácsadástól kezdve, a szervizelésen és kellékanyag-ellátáson át, egészen az elhasználódott irodatechnikai eszközök visszavásárlásáig és környezetbarát kezeléséig.
- A felhasználóval szoros együttműködésben, annak minden felmerülő igényét kielégíteni a világ vezető gyártói által nyújtható eszközökkel.
A TELJESSÉG IGÉNYE NÉLKÜL, AZ ALÁBBI IRODATECHNIKAI TERMÉKCSOPORTOKAT FORGALMAZZUK:
- SHARP monochrom és színes többfunkciós dokumentumkezelő rendszerek, (print/copy/scan/fax)
- KYOCERA monochrom és színes többfunkciós dokumentumkezelő rendszerek (print/copy/scan/fax)
- SAMSUNG monochrom és színes többfunkciós dokumentumkezelő rendszerek (print/copy/scan/fax)
- HP, XEROX monochrom és színes többfunkciós dokumentumkezelő eszközök (print/copy/scan/fax)
Cégünk 1997. óta, mint a SHARP kiemelt Premium Partnere, Főforgalmazója és Garanciaviselő szakszervize, maga mögött tudhatja a gyártó honi disztribúciójának és ezáltal az egész világot átfogó szervezetének támogatását.
2004-2005. években fokozatosan bevezettük a XEROX, HP és SAMSUNG termékek forgalmazását, valamint kiépítettük az említett márkák garanciális és garancián túli szervizszolgáltatási hátterünket is.
2010. évtől kezdve megkezdtük a minőségéről, s egyben kedvező üzemeltetési költéseiről ismert KYOCERA termékek értékesítését, és szervizellátását.
SZOLGÁLTATÁSAINK:
A termékértékesítés mellett nagy hangsúlyt helyezünk a jótállási időn belüli és azon túli szerviztevékenységre.
Ügyfeleink részére teljes körű és személyre szabott megoldásokat nyújtunk az igényfelméréstől, a helyi adottságoknak megfelelő tervezéstől kezdődően, a beszerzésen és üzemeltetésen át egészen az elhasznált irodaeszközök újrahasznosításáig.
Mindenre kiterjedő, komplex szolgáltatásainkkal segítjük Ügyfeleinket nyomtatási, másolási, dokumentumkezelési feladataik könnyebb ellátásában, irodatechnikai eszközeik zökkenőmentes, átlátható és költséghatékony üzemeltetésében.
Kapcsolatainkat igyekszünk úgy építeni, hogy azok időtállóak legyenek, ezért Partnereinkkel folyamatos kétirányú kommunikációt tartunk fenn, felmerülő igényeikkel szemben pedig rugalmas hozzáállást tanúsítunk.
Ahhoz, hogy feladatunkat kifogástalanul elláthassuk, megszerveztük szerviztechnikus munkatársaink magas szintű és folyamatos képzését, amelyben elsősorban a márkaképviseletekre támaszkodunk.
Ezáltal közvetlenül, első kézből értesülünk a legfrissebb szakmai információkról, technikai újdonságokról és a jövőben várható fejlesztésekről is.
Munkánkról naprakész nyilvántartást vezetünk, teljesítményünket rendszeres ellenőrzésnek, értékelésnek vetjük alá. Az így megszerzett tapasztalatok felhasználásával arra törekszünk, hogy szolgáltatásaink minőségét hosszútávon biztosítsuk, lehetőség szerint folyamatosan fejlesszük.
Őszintén reméljük, hogy a közeljövőben hozzájárulhatunk az irodatechnikai költségek csökkentéséhez, a géppark optimalizálásához, s mint az Önök partnere megvalósíthatjuk célunkat: kiváló minőségű termékeinkkel és az általunk nyújtott teljes körű irodatechnikai megoldásokkal, mindenkor Ügyfeleink segítségére lenni teljes körű irodaatomatizálási és -üzemeltetési igényeik terén.
Tegyen próbára minket, legyen Ön is Partnerünk!
Budapest, 2011. január 31.
© 2009-2020 FOTOREX Irodatechnika Kft.
A weboldalon található anyagok kizárólag a FOTOREX Irodatechnika Kft. hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.